۱. ریشهها ۱در مراحل اولیهی طراحی، در سالهای ابتدایی دهه ۹۰ میلادی، لیو کانگ با آنچه اکنون میشناسیم تفاوت زیادی داشت. شخصیت او در ابتدا برگرفته از یک جنگجوی افسانهای ژاپنی به نام «یوشیتسونه میناموتو» Yoshitsune Minamoto بود اما «جان توبیاس» John Tobias یکی از چهار نفری که در کنار «اد بون» Ed boon این مجموعه را خلق کردهاند و طراح بازی به دلیل نام طولانی این شخصیت را کنار گذاشت.۲. ریشهها ۲در ادامه لیو کانگ خلق شد که یک راهب شائولین معتقد و آموزش دیده بود. بنابر رسمی معروف، راهبان شائولین باید موهای خود را از ته بتراشند که نشانی از رها شدن از مادیات و دنیا در اعتقاداتشان است. همانطور که میدانید یکی از دلایل موفقیت Mortal Kombat استفاده از Motion Capture برای به تصویر کشیدن قهرمانهای بازی است که تا به آن زمان در بازیهای دیگر فقط مدلهایی با پیکسل محدود و بیکیفیت بودند. این مدلها نسبت به رقبا کیفیت بسیار بهتری داشتند اما باید توسط یک بازیگر اجرا میشدند.نکتهی جالب در مورد مراحل اولیه ساخت شخصیت لیو کانگ اینکه بازیگر نقش او با زدن موی سرش برای اجرای این نقش موافقت نکرد و با این تصمیم طراحان بازی را مجبور کرد تا تغییراتی در او ایجاد کنند. لیو کانگی که ما امروزه میشناسیم حاصل این تغییر است که او را تبدیل به راهبی یاغی میکند که تا حدودی به موازین معبد شائولین نیز بیاعتا است. ۳. ریشهها ۳سازندگان بازی در حین انجام مراحل فنی بازی Mortal Kombat مجبور به تغییر طراحی شخصیت لیو کانگ شدند اما حرکات او مخصوصا حرکت معروف Finisher که یکی از شاخصههای اصلی سری بازی نیز هست بیتغییر ماند. به همین علت لیو کانگ تنها شخصیت شماره اول بازی است که در حرکت ویژهی خود حریف را نمیکشد. د معرفی بازی Mortal Kombat...
ما را در سایت معرفی بازی Mortal Kombat دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : mortalcombat بازدید : 145 تاريخ : شنبه 14 مرداد 1402 ساعت: 2:33